lördag 29 november 2014

Före och efter

Hej hopp!

Vad tiden går!! Ibland hinner jag inte med att skriva här eller så glömmer jag helt bort, ber om ursäkt för det :)
Har varit i småland idag på ett julbord, årets första och näst sista. Blir väl ett på julafton också ;)
Väldigt gott och lättspolat.. Eller vältuggat ;)

Letade lite bilder också och fick tag i två stycken tjockisbilder! Så idag ska ni få se vilken otrolig skillnad det har blivit! Hade inte trott det själv om det inte var för just bildbeviset! Att man kan tillåta sig själv att bli så överviktig? Man ser liksom inte det utan rätt vad det är så är man det...eller så vill man inte se! Det är otroligt skönt att kommit ner i vikt och jag ska aldrig mera känna dåligt samvete eller skämmas för hur jag ser ut, vilket jag gjort hela mitt vuxna liv.

Hade förresten vägning i torsdags och det gick bra ialla fall! -0,6 kg ner.. Det får jag verkligen vara nöjd med! Har nu bara 5 kg kvar till jag nått min målvikt. 81 kg stod vågen på... Otroligt!

Ska köpa mig en flaska riktig skumpa och fira ordentligt när vågen passerar min målvikt! Får kanske börja fundera på vilken sort och sen köpa hem den? ;)

Nu tar jag kväll och sjunker ner i soffan en stund.
Ta hand om er!

//fia



1 kommentar:

  1. Fina du! Helt otroligt vilken skillnad! Jag är så glad för din skull =) Kramisar

    SvaraRadera