måndag 24 november 2014

Det rullar på

Nu har ännu en arbetshelg gått och jag njuter av en ledig dag. Lite julstök har det blivit då varannan helg går till jobbet. Pepparkaksdoften har spridit sig genom huset och burken står över kylen och väntar på advent. Ja, det gick ner två, tre pepparkakor till kaffet och det var väldigt smarrigt. 
Lussebullarna ligger redan i frysen och väntar ;) bara resten kvar då med sjärnor, gardiner, stakar och lampor :D

Har haft ont i magen nu i två dagar och väldigt bubblig. Känner mig svullen och pösig. Smygvägde mig i morse och ser att jag gått upp något litet. Hur mycket kan jag inte säga för jag vet inte exakt men det kommer väl. Veckan är ju inte slut än ;) 
Det går ju lite upp och ner ibland. Känner dock ingen panik över det, allt rullar på.

Idag har jag även kännt mig så trött och orkeslös. Har verkligen kämpat igenom dagen. Kan ju vara sviter efter jobbhelgen. Klämde ju även in en konsert innan dygnspasset så det blev ju inte många timmars sömn där. Får nog sota för det nu men det var det värt ;) 
Härligt att få komma iväg och dras med i juliga toner med Pernilla Andersson, Jessica Andersson och magnus Carlsson! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar