torsdag 20 november 2014

Stolt..

God morgon :)

Idag var det då dags igen att ställa sig på vågen. Det har känts väldigt bra vid alla spolningar och jag känner att jag fått in rätta svungen på det hela. Det går av rena farten och till och med familjen är förundrade hur snabbt det går :) tog ju lite tid i början ;)

Vågen ställde in sig på 81,9!! 
En viktminskning på 1,2kg.
Har 5,9 kg kvar till min målvikt. Men nu när jag är så nära kanske jag till och med går ner nåt kilo till. Får se lite hur det känns i kroppen. 

En nackdel är bara den här jäkla frossan, jag fryser som attans och vet inte vad jag skulle göra utan min vetekudde. Så varm och skön :)
Men det tar jag gärna, lite frossa alltså. Det är det helt klart värt. Känner mig så pigg i kroppen och själen. Orkar röra på mig nu! :D

Jag måste nog säga att jag är stolt. Stolt över mig själv faktiskt. Stolt att jag vågade. Stolt att jag klarade fastan. Stolt att jag tog mod till mig och la mig på britsen. En förändring till det bättre. 

Ser nu fram emot när jag spränger 80 kg sträcket.. Det ska bli så skönt att se en 7:a istället för en 8:a i början.... Det närmar sig nu :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar