lördag 8 november 2014

Stark!

Hej hopp :) 
Idag är jag på hugget, nu tror jag minsann att krafterna är på väg tillbaka på riktigt! Var ute en promenad med familjen ikväll och det var så härligt! Kan ni tänka er att jag till och med sprang med min dotter en lång bit när hon cyklade.. Utan att ens bli anfådd eller trött! Ska ta en riktig funderare på om jag ska ta upp springandet igen. Var väldigt flitig med det när jag träffade min man men sedan hände det något ;) jag blev bekväm och fet. 

Idag har jag haft mina pegpolare här på kaffe, man blir lika tagen varje gång man ses. Vilken skillnad. Vi tog en bild tillsamman som kommer snart ;) 

Läste lite på nätet om viktminskning och man borde läsa på lite om det. Nu förstår jag varför jag mår som jag gör. Vid viktminskning kan man få håravfall (ligger överallt här hemma), huvudvärk (hela tiden), yr (vid lägesförändringar) och man kan bli infektionskänslig (det har jag noterat)... Haha

Så nu blir det att acceptera och låta kroppen komma i fas :)
Har varit lite nojig över huvudvärken innan men kan nu släppa det och vänta ut det ;)

Nu väntar dygnspass nummer två denna helgen sen blir det en härlig vecka med lite mer fritid än denna veckan :) 

Ha en härlig lördag! 

//fia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar