söndag 2 november 2014

Då kör vi igång!

Idag kör vi igång med jobbet igen. Så segt att kom igång. Har fortfarande ont i nack, hals och huvud men det ska väl ge med sig snart. Började med kortison i onsdags och pencillin i lördags så nu håller jag tummarna. 

Kände mig faktiskt ganska pigg igår, var till och med ute och gick en sväng igår eftermiddag. Så skönt! 

Men.. Något som gör mig riktigt deppig är vågen :( har inte invägning förrän på torsdag men gjorde det ändå i helgen.. Och vad skådar mitt öga!!!
2 kg upp! Vad fan! Ursäkta mitt språk men hallå. Två kilo! Kan inte tänka mig att jag ätit upp mig två kilo på några dagar :(

Måste ju äta nu till all medicin visseligen, testade att ta pillerna efter spolningen och det gick inte! Hela magen i gungning. Mådde illa och ont i magen så nu: äta, spola, piller och äta lite igen :/

Det är väl bara att bita i det sura äpplet och ta det som det kommer. Men visst är jag besviken. Har några dagar kvar av kurerna så får vi se hur det går. 

För övrigt funkar spolningarna väldigt väl! Har bytt till en ny konnector nu och den funkar bättre än den gamla som var trög och läckte vatten. Förstår inte varför dom blir så efter halva? För brutal kanske :D 

Laddar upp på jobbet nu och ser fram emot två härliga planeringsdagar på Ronnebybrunn med början imorgon och med tillhörande spa, middag och övernattning! Härligt!
Kram på er!

//fia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar