tisdag 25 november 2014

En ny erfaranhet

Det finns ju enormt med fördelar med denna metoden och jag mår bättre än på länge. Men jag har upptäckt något som jag aldrig lidigt av innan.. Benighet.

Det gör så ont att sitta på golvet nu och läsa sagorna vid nattningen av tösen. Får ta en liten kudde att sitta på för att härda ut. Dock ett angenämt problem. Men det finns där. Även en vanlig stol är jobbigt i längden. Lätt att få skavsår i röva ;) haha

Har också undrat varför jag har blåmärke och ömhet på insidan av knäna. Det har jag nu upptäck varför. Det skaver om natten!! 
När jag ligger på sidan så ligger knäskålarna mot varandra och nu finns det liksom ingen naturlig vaddering kvar som tar trycket utan det blir ben mot ben hahaha. 
Får skaffa mig en kudde till mina knän och en sittring till röva ;) 

Det är säkert sånt som man är van vid när man är en normalviktig person men en helt ny värld för mig som är en ny normalviktig person. Det tar nog tid innan jag vänjer mig vid det :)

//fia

2 kommentarer:

  1. Haha, söta du! Kudde mellan knäna, kudde under rumpan, gud va jag längtar till sådana problem. Kram <3

    SvaraRadera
  2. Jag vet.. I-landsproblem ;)
    Du kommer snart att vara där zanetta! Din resa har precis börjat men det går otroligt snabbt :) kram

    SvaraRadera