torsdag 6 november 2014

Inte bra

Just nu är det tungt. Jag är trött och har väldigt ont i halsen... Fortfarande. Jag vill inte längre. Jag känner inte för det. Jag vill känna mig pigg och alert, för det är jag. Funderar starkt på att dra täcket över huvudet och stanna där tills det blir bra igen. Men det är bara att bita ihop och gå vidare. Som alltid. Känner mig inte så positiv just nu. Dessutom plusade jag 3hg. 

Att jag sen jobbar den tyngsta veckan på jobbet gör det inte lättare! När söndagen är till ända har jag jobbat ca 78 timmar på 7 dagar. Inte den optimala veckan när man inte är 100%. 

Fy vad jag klagar! Det är så jag blir trött på mig själv :/ 

Nä... Dra täcket över huvudet nu och hoppas på bättre dag imorgon.

Puss och kram på er

//fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar