onsdag 5 november 2014

Lite lyx med jobbet

Ligger och pustar i soffan. Äntligen hemma efter två härliga dagar på Ronneby Brunn fyllda med förtydligande pedagogik, spa, god mat och ett härligt gäng kolleger :)

Funkat väldigt bra med spolningarna, dock lite stressigt vid lunchen men sånt får man leva med. 

Känner mig dock inte helt hundra än från min sjuka. Bihålorna är helt ok nu men har fortfarande ont i halsen och idag tillkom värk i kroppen som jag inte haft innan. Men det är ingen vanlig värk utan det gör ont vid beröring. Främst gör det ont på axlarna, skuldrorna, bröstkorgen och överarmarna. Känns inte som träningsvärk fast jag skulle tro att det är det ;) 

Badade ju spa igår och det var ju längesen jag rörde på mig så förmodlingen är det så ;) 
Det är lengesen man tränade om man inte känner igen träningsvärk hahaha

Slänger in en bild tagen från hotellet. Ca 25 kg ner. Konstigt nog känner jag mig plufsig ändå :/

Ha en härlig kväll! 
//fia





2 kommentarer:

  1. Fina du, när ska du tycka själv att du ser bra ut, haha? Du såg fantastisk ut! Och speciellt i denna klänningen =) Krya på dig, kram

    SvaraRadera
  2. Tack Zanetta! Ja undra när huvudet ska fatta? Det kommer nog med tiden ;)
    Du är ju också fantastiskt fin! Vilken enorm skillnad redan ❤️

    SvaraRadera