onsdag 19 november 2014

Något gammalt och något nytt...

Hej på er :)
Idag har jag rensat lite till i garderoberna (det behövs ofta nu förtiden) och plockat undan förstora kläder. Men samtidigt hittade jag ett par byxor från min första viktminskning på 25 kg för ungefär 7 år sen. När jag började den resan vägde jag 6 kilo mer än jag gjorde denna gången. Var bara tvungen att ta på dom. Som vi skrattade! Inte klokt att jag haft dom!

Så skönt att kunna packa ner dom igen ;)
Imorgon är det invägning igen. 
Hoppas det går bra efter helgens festande på både mat och god dryck då vi firade en nybliven 65 åring i familjen med en weekend på en herrgård. Gott och mycket trevligt. 

Köpte faktiskt mitt första plagg i storlek smal i söndags, bara en liten parantes ;) kändes så jäkla skönt!

Natti natti 

//fia


Byxorna i storlek 52!! Nu har jag 40/42 :)




Min nya kavaj i storlek S :D

1 kommentar:

  1. Människa....... Wow vad snygg du e ��. Jag kan knappt bärga mig, vill oxå, längtar efter att komma igång med spolningarna!

    SvaraRadera