onsdag 26 november 2014

Skärpning Ann-sofie!!!!

Jag måste verkligen skärpa till mig!! Att det ska vara så fruktansvärt svårt att lära sig dricka!?!? 
Kissade en gång under dagen idag och då var det inte mycket. Känner att jag börjar bli yr och illamående. Dricker inget mellan spolningarna vilken är vansinne!  
Trycker in så mycket vatten jag kan efter spolningen men tydligen är det inte nog. 

Satt på jobbet idag och undrade varför det gjorde så ont i magen men kom snart på att det förmodligen har med drickandet att göra. Är svullen om magen och är uppblåst. Känns inte alls gött ikväll. 

Och varför ska jag alltid komma på att jag borde dricka på kvällarna när det är dags för sänggående?! Då får jag ju springa hela natten! Ska verkligen försöka dricka imorgon! Vet inte hur jag ska få in den rutinen. Känner mig inte törstig ju..

Torsdagen närmar sig och jag har nog inte gått ner.. Är inte så värst bekymrad över det men visst skulle det va roligt om det fortsatte neråt. Men det får vågen visa imorgon ;)

Ett stort glas vatten nu sen ner i horisontalläge för imorgon går veckans sista arbetspass av stapeln! 
Hej och hå! 

//fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar