måndag 1 december 2014

Skitdag

Ingen bra dag idag...

Så fruktansvärt ont i huvudet och alvedon hjälper inte. Det gör ont i halva sidan av huvudet och ner i nacken. Får sånt ibland..inte så ofta som tur är men det händer. Dricker fortfarande extremt lite (inget mellan spolningarna) och tror att det kanske är sån huvudvärk. Mådde lite lätt illa också så jag hivade i mig några rejäla glas vatten men den vill inte släppa så förmodligen har det inte med vätska att göra denna gången. Inte så lätt att jobba med sån huvudvärk men med lite vilja så går det ;)

Har dessutom varit fruktansvärt sugen idag på mat, fika godis ja..allt! Finns ingen botten! 
Har skött mina spolningar ändå idag och verkligen försökt men det har varit svårt att låta bli mellan måltiderna. Jag brukar inte ha svårt för det men idag gick det verkligen inte. Får ta nya tag imorgon och hoppas på att jag mår bättre då och har mer energi än idag. 

Ska krypa ner tidigt i loppelådan och sova bort värken. Ha det gott!

//fia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar