tisdag 16 december 2014

Fest fest fest

Ja, så kan man nog sammanfatta helgens bröllopsmiddag. För mycket god mat, För mycket god tårta, För mycket gottebord och för mycket gott att dricka. ;) 
Väldigt trevligt afton och brudparet var så fina! 
Skålade lite väl mycket med brudgummen framåt senkvällen, tänkte gå och spola innan vi åkte hem (gjorde bara en spolning, får nog sota för det på torsdag) och låste in mig glad i hågen och kopplade allt, fyllde sen vattenflaskan med varmt vatten. Medans jag stod där kände jag att det blev varmt och skönt om fötterna... Vänta nu! Det blev varmt om fötterna!!! Shit! Panik!

Jo.. Jag glömde låsa stoppet när jag kopplade. Hela deras fina badrumsmatta full av... Bröllopsmiddag :/ hahaha

Skrubba skrubba mattan fin!!

Fick en lugnande klapp på axlen av brudgummen och ett: synd att jag inte fick vara med när du spolade. Så nu har jag lovat att han ska få vara med nästa gång. Haha jag tycker det är så häftigt att människor runt mig accepterar detta fullt ut! 
Även bruden tog incidenten med ro och lovade minsann att detta skulle jag få höra länge! Haha 

Länge leve brudparet!!! 

//fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar