torsdag 18 december 2014

Myser och har det bra..

Johodå så att eehh.. Då var vägningen gjord. Ååå det gick ju bra då så att jag e supernöjd! :D
-0,5 kg! Och jag som var bergsäker att jag gått upp! Tänk så fel man kan ha :) 

Har gått ner 30 kg nu!!!! Sjukt!!! Jag har 3,4 kg kvar att gå ner. Det känns att det går lite trögare nu. Jag går inte ner så mycket varje vecka men som brodern sa så ska väl min vikt plana ut nu. 

Men jag kör på! Äta, spola, äta, spola ;)
Det känns faktiskt väldigt konstigt att vara smal.. Grejer dyker upp som man aldrig behövt tänka på. Som till exempel raka sig under armarna. Det vill jag ju gärna. Men.. Det är lite trixigare nu. Innan gick det hur lätt som helst. Då var det platt och fint under armarna. Nu när jag sträcker upp armen så blir det en djup grop under armen.. Ja just det.. Det heter visst armhåla! En sån har jag fått nu! 
Skitsvårt att raka den. I-landsproblem, jag vet. Men ett välkommet sådant i mitt fall ;) 

Nu ska jag ta min älskade vetekudde (har fått konkurans av dottern om den), min knäkudde (för mina ömmande knäskålar) och min tjockaste bok (den får jag ha ifred) och krypa ner under täcket, kanske smyga över fötterna till grannen och värma dom lite. Finns nog inget bättre än att föras med i boken och stänga ute allt annat. <3

Njut ni också av det ni tycker bäst om! Passa på när tillfället ges. Släpp stressen och kom ner i varv.. Detta är nog första julen som jag inte stressar halvt ihjäl mig. Underbart! 

Ha det bäst!
//fiia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar