torsdag 11 december 2014

Tröttsamt!!

Jaha...där gick denna konnektorn också sönder. Varför är dom så klena!? Har nog bara haft en eller högst två som fungerat felfritt. Den lilla plastpackningen i konnektorn lossnar och idag hittade jag den inte...såg inte ens att den var borta. Märkte det först när jag börjat spola.. Då forsade det ju för bövelen överallt! det kom genom slangen och genom alla öppningar i konnektorn.. Som en gödselspridare ungefär hahaha
Så åter igen: städa badrum, tvätta kläderna och till sist duscha.. Fräsch som en nyponros. 

Är det bara jag som har bekymmer med dom där makapärerna? 
Tur att jag inte spolade lunchen på jobbet idag då hade det kanske hänt där och det hade verkligen INTE varit så kul. 
Måste väl finnas en lösning på det problemet? Varför sitter dom inte limmade? Om den nu ska sitta där för ett syfte måste väl fabrikören se till att dom sitter fast? Ska nog testa o ta loss gummipackningen och limma dit den med en gång.. Detta är ju värdelöst. 

Jaja.. Har ju inte så lång tid kvar att spola (hoppas jag) men det ska ju funka.

Bästa att hoppa i säng.. Nyduschad+ renbäddat= underbart!!

Natti natti
//fia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar