torsdag 30 oktober 2014

Wiihooo!!!!





Ja.. Det är så här det ser ut. Den nakna sanningen. Hemskt att se men, face it! Bihåleinflammationen från hell 😂. 
Jag bjuder på den!

Men jag är lika glad för det. Torsdag= Vägning. Och ni som läser (om det är nån) vet att jag lyckades gå upp 7hg förra veckan. Det tog jag igen denna veckan. -2,2 kg!!, sjukt bra! Är så nöjd :)
Spolningarna har verkligen funkat denna veckan, det känns precis som det brukar. Slappnade nog av lite förra veckan och spolade inte så noga ;) men back on track som det heter. Det gäller att inte tappa fokus nu!

Så, 25 kg ner totalt sen den 12 juni.. Det känns helt ok. Mer än ok faktiskt. Så nu har jag (kan knappt tro det) bara 8 kg kvar till mitt mål!!!! Lägg av!! 8 KG! Inte ens en tiokilos säck med potatis. Det är 8 liter mjölk. Lika mycket som katten väger. Sjukt! Undra om jag blir klar till jul? Vilken julklapp det blir. Men väldigt dyr en... För maken alltså ;) 
Har bland annat blivit lovad en helt ny garderob när min resa är klar.. No limit. ;) wiihooo 😃

Funderar på att försöka krypa till kojs nu men tror att kortisonet givit sin verkan nu.. Är helt i gasen! Steker köttbullar, gör janssons frestelse, viker tvätt, tvättar och pysslar en julgran.. Pju vet inte ens varför jag lagar mat! Är inte hungring och det smakar inte gott.. Har inga smaklökar kvar.. Kommer väl snart. All mat smakar gummi. Som att tugga på olika konsistenser utan smak. 

Ska ge kojan ett försök i alla fall, tösen kliver upp oavsett om jag är trött eller inte imorgon ;)

Kram 
//fia

3 kommentarer:

  1. Krya på dej och stoooort grattis till viktnedgången!!!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis vännen! Till viktnedgången alltså =) Och du, vila dig, jag vet att du har lite svårt med det, haha.

    SvaraRadera
  3. Tack, vad söta ni är :) jag håller på er! Ni är fantastiskt duktiga!!

    SvaraRadera