onsdag 1 oktober 2014

Kontroll

Har ökat kampen mot förkylningen ikväll med ny fräsch meducin från apoteket.. Bricanyl, pulmicort och cocilana fick följa med hem (reservera mig för felstavning) ;) dom jag hade hemma var visst för gamla och hade inte den minsta effekt! Hostan frestar fortfarande mitt lilla hål, läcker lite var nu men det lägger sig snart bara hostan ger sig.

Har dessutom varit på kontroll hos Birgitta och Ina idag. Trevligt att få prata bort en stund också. Vägning och bukmått stod på schemat.. Men den håller jag på tills imorgon.. ;) 
Har ju tjatat lite om att min konnektor varit trög sen jag kapade slangen. Idag lossade Birgitta skinnporten och satte dit den igen, bara för att testa. Och se där! Det gjorde susen!! Gled på så fint ikväll. Vad det än var för fel så hjälpte det att klicka av och sen på igen :) 
Nu ska jag ladda för fullt inför vägning imorgon!! I got a good feeling about this! :D 

//fia


Den gamla konektorn som blev kaputt.. Den lilla plastskivan lossnade vid en spolning




Klickade om konektorn hos birgitta, tösen hoppar glatt upp med mig på britsen och följer nyfiket vad Birgitta gör :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar