torsdag 9 oktober 2014

-0,8 :)

Torsdag igen, tiden går väldigt fort. Idag var det åter dags för vägning och jag måste säga att jag är nöjd! -0,8kg! Alltså, nu börjar jag inse att målet faktiskt är nära! När hände det här!? 
Från den 12/6 fram tills nu har jag gått ner 22,6kg. Jag har 10,6% kvar tills min målvikt. Mitt start BMI låg på 36,1 och är nu nere på 28,6. Jag är mer än nöjd!! Känns som en dröm, när ska jag vakna? Vem är det som skojar med mig?  Lite så känns det. Men varje morgon jag stiger upp och tittar mig i spegeln så ser jag normal ut. Vilken seger!! :)

Varit på lite äventyr idag, något som jag aldrig skulle vågat innan min resa började. Kommer att blogga om det när det blir offentligt men tills dess så får ni fundera lite ;) 

Igår var jag, min brorsa och svägerska på ett infomöte med tänkta aspireanvändare, så roligt att få träffa alla härliga människor som var där. Jag hoppas att många tog chansen till ett bättre och rikare liv och skrev upp sig på listan. Man offrar så lite för ett längre och bättre liv. :) 

Blir ett kort inlägg ikväll, laddar upp för ett dygn på jobbet imorgon. Mycket packning och sömn fodras ;)
Ta hand om er! 

//fia

3 kommentarer:

  1. Grattis till viktminskningen. Du ser fantastisk ut! Jag gör mitt ingrepp den 25 nov, spännande!!! Mvh Hanna

    SvaraRadera
  2. Tack! :) vad spännande, då ska du snart börja fasta? Denna resan är så häftig, ett stort lycka till! Är det något du undrar så hör bara av dig /fia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, kan behöva allt stöd som finns att få ��. Jag börjar med fastan den 28 okt, fast det var tydligen ok att äta om man håller sig till 800kcal per dag. Kommer oxå att blogga om min aspire-resa på aspiremetoden.wordpress.com.

      Radera