tisdag 7 oktober 2014

Bättre och bättre...

Nu börjar jag piggna till lite. Hostan och bihålorna är bättre nu fast det är en bit kvar innan jag kan köpa mitt gympa kort. Ja, det ska jag köpa mig när jag blir bättre. Jag älskar att gympa men har varit lite för tung för att kroppen skulle tycka det var ok. Dottern går på gympa varje lördag och samtidigt går det ett gympapass som ser väldigt roligt ut. Det ska jag testa. :) Vill bli frisk nu!!  
Testade förresten lite gympa i helgen. Håll i er nu... Dans! Ja, jag har dansat. Var bjudna på 70 årsfest med god mat och dryck och även dans till ett litet lokalt dansband. Nu kan ju inte jag dansa sån dans, fast jag tycker att all dans är roligt. Dansar hellre än bra, som man brukar säga ;) 
Men vilken ork jag hade, fast jag var förkyld. Det blir kanske mer utav den varan i framtiden ;) tycker dock synd om kavaljererna som skulle föra runt denna förvirrade damen hahaha
Det ska bli intressant att se vad vågen visar på torsdag. Det blev mat många gånger under festen men bara jag håller min vikt denna veckan är jag nöjd :) 

Imorgon är det möte som gäller. Ca 16 stycken personer kommer på en träff för att få information om metoden och förhoppningsvis känner sig motiverade nog att testa. Kommer själv att vara där och dela ut så mycket positiv vibbar som jag kan! Men den passar ju inte alla, men vad glad jag är att den passade mig! :)
Ska bli "omklickad" imorgon också då skinnporten har kommit upp och ner på nåt vänster. Har fått skav och ett sår under slangen i magen. Fast det kan ju bero på hostanfallen också. Men lika bra och testa. För nu står skinnporten ut rätt mycket från magen och det är lätt att fastna i bord och kläder. 

Dags och ladda batterierna inför morgondagen, ska bli spännande. Har ju en arbetskamrat som kommer imorgon på mötet... Och det är ju extra kul! :)

Natti natti //fia

2 kommentarer:

  1. Hej svejs! Jag är en av dem som kommer på mötet och kommer att söka den här hjälpen. Spännande men läskigt! Mvh Hanna

    SvaraRadera
  2. Hej hej! :) vad roligt. Hoppas att det känns lite mindre läskigt nu efter. Minns att jag också upplevde det som läskigt men efter hand så vänjer man sig både vid tanken och vid spolningen ;) //fiia

    SvaraRadera