söndag 12 oktober 2014

Nu har jag gjort det igen ;)

Träffade en kompis idag med sin lille son och även hennes lillasyster. Väldigt roligt då det var ett tag sen vi sågs. :) hade mycket att prata om som vanligt och det blev ganska mycket prat om aspire. Vilket jag tycker är skoj, att människor intresserar sig och vill lära sig mer. Av kunskap växer man! ;) 
Hon visste ju vad jag gjort men inte sett mig på ganska länge så reaktionen var så kul o se. Dom tyckte jag gått ner massor (har ju gått ner en hel del) och tyckte (som jag) att det hela är skithäftigt! Men så kom frågan, får jag se när du spolar? 
Självklart! :) brukar säga till dom som vill se att visst får du det men skyll dig själv om du tycker det är äckligt! ;) 
första gången tycker man nog det är äckligt. Det tyckte jag också men som tur är vänjer man sig :) 
Kul när man får stilla nyfikenheten hos människor. Så nu har jag spolat ännu en gång för publik. (Har tappat räkningen).

Förövrigt börjar den nedrans förkylningen att släppa! Börjar bli riktigt less på detta nu. Men nu ljusnar det. Fast krafterna är långt ifrån tillbaka. Hostar inte lika mycket och bihålorna känns bättre trots att det luktar som nåt krypit in och dött däruppe när jag böjer mig fram! Men det som inte dödar härdar! ;) 

Måste också säga tack!! Tack till er alla goa människor för positiva reaktioner och  stöttning. Att så många hittat hit till mitt lilla krypin här ;)
Just nu är när jag inte är på topp så känns det så skönt. 

Ta hand om varandra /fia





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar