onsdag 22 oktober 2014

Kunde jag väl räknat ut

Denna veckan blir ett råplus på vågen :( så tröttsamt. Spolningen har inte alls funkat denna veckan. Har haft svårt att få ut något och trott att jag inte tuggat ordentligt men vad upptäcker jag idag? Jo det kopplar inte riktigt. (Inte jag heller egentligen) men idag slog det mig! Fått koppla om konektorn två gånger idag och vilken skillnad när det blev rätt! Känns väldig skillnad i magen också. Nu känns det som det brukar vid spolningen. Skönt men jag får väl ta ett plus fast det känns inget bra alls :/ har ju varit med om detta en gång innan så jag begrper inte varför jag inte fattade med en gång.. Ska ju inte behöva ta en vecka innan poletten trillar ner. Men så är det, gör om och gör rätt ;)

För övrigt är allt fint förutom att den nedrans förkylningen börjar få ett nytt grepp om min tärda kropp ;) fick i alla fall nästan en vecka utan nästäppa och hosta. Man får vara glad för det lilla :). har varit hemma med min dotter också i veckan som också åkt på förkylning. Så här pysslas det varje dag. 
Laddar inför den stora dagen på lördag och hoppas att det inte blir värre än så här då man blir 33 år ung ;) har till och med tagit ledigt från jobbet i helgen så lite rajraj hoppas jag det blir ;). 
Men först ser jag fram mot torsdag och vägningen! Lite nyfiken vad den visar.
Ha det gott! 

//fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar