fredag 26 september 2014

Vilket partytrick!!!

Ikväll när jag std och spolade fick jag en snilleblixt! Det gick fruktansvärt fort när tanken bara poppade upp i huvudet.. Vad händer om jag öppnar stoppet på slangen och dricker ett glas vatten? 
Det där var för intressant för att låta bli! Och jo.. Det rinner ut! Stod och skrattade högt för mig själv och svepte ett glas till haha man känner när vattnet åker ner genom halsen och ner i magen och sen porlar det ut så fin i toalettstolen! Testade med tre glas, helfestligt! Vilket partytrick!!! 
Spolade inte in något vatten från påsen utan spolade ut det sista med tre glas vatten.. Kanske ett bra tips om man inte har tillgång till vatten och handfat vid spolning, ta med nån vattenflaska :)

1 kommentar:

  1. Men glöh!
    Nu fattar jag varför du gifte dig med min bror haha ;))
    Kram och kärlek!

    SvaraRadera