torsdag 11 september 2014

Invägning och lite krångel

Invägning idag, det gör vi i gänget varje torsdag. Man är lite nervös över vad vågen ska visa. Man äter ju nästan som vanlig och ändå går ner i vikt! Hjärnan säger att vågen ska stå still men ändå går den neråt. Förra veckan var en liten besvikelse "bara" -0,7kg ner, vilket är jättebra naturligtvis men jag har en ganska hög förväntan på mig själv. 
Denna veckan kändes det bättre, har rört lite mer på mig. Och det gjorde susen minsann! -1,5 kg! Så gott! Har tappat 18,6 kg nu. Det var mycket längesen jag vägde så här lite. Det var nog när jag träffade min man för 15 år sen :) 
Min familj känner en enorm skillnad, jag är mycket gladare och piggare och mitt tålamod är så mycket bättre nu. Jag är så tacksam över att jag har min man som är en enorm stöttepelare och ställer upp till 100%! Han har gett mig den bästa motivationen man kan få... ❤️❤️ Den kommer jag nog skriva om lite längre fram. Man måste ha något att se fram emot och det har jag verkligen fått..

Har ju haft lite problem med min connector som är väldigt trög. Träffade Birgitta igår och vi testade lite och det visade sig att när jag klickar i den kommer den lite på sned. Vet inte vad jag gör för fel. Det gick fint när jag var hos Birgitta men när jag kom hem gick det inte så bra. Får klicka av den och på den igen. Då funkar det. Har aspirerat 3 gånger nu sen jag var där och får klicka av den varje gång. Räkneverket tickar ju på för fort nu när jag får slösa på gångerna. 
Innan jag kapade slangen gick det ju så bra.. Får öva lite till ;) 

//fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar