torsdag 25 september 2014

Större kar?

När köpte vi större badkar? Det måste jag missat helt! För ikväll när jag gjort kvällsbestyren och nattning, kröp jag ner i ett varmt bad men det kändes så annolunda. Karet är större nu! Förmodligen beror det på dom 20 kg som är borta... För jag tvivlar starkt på att maken bytt ut det ;) 
Det (och ett mycket givande möte) fick mina tankar på misslyckande att skingras idag. Blev så grymt besviken när jag ställde mig på vågen idag. Hela -1 hg! -1 hg?? Jag har ju spolat varje måltid! Inte småätit... Men som brosan och svägerskan sa så har jag ju stressat mer och varit sjuk denna veckan så visst.. Jag ska vara nöjd. Jag är nöjd. Har funderat mycket över varför jag är så hård mot mig själv och jag tror det är rädsla. Jag är rädd att misslyckas, rädd att det ska ta stopp som det gjort så många gånger innan, rädd att inte kunna fullfölja mitt mål. Men det ska banne mig gå! Jag är ju så nära nu. 
Har haft möte ieftermiddag med aspire-användare, några användare sen två år och några som tillhör samma grupp som jag, dom nya. 
Det var så roligt att få träffa alla och utbyta lite erfarenheter med varandra! Och det var nyttigt! Vi fick även en glimt av vår KBT psykolog som ska leda vår KBT terapi efter jul och nyår. Ser fram emot när det ska dra igång :) spännande! 
Vi fick tillfälle att ge synpunkter på allt vi går igenom, ifall det kan förbättras och hur vi upplevde det. Det är ju det vi är till för, vi testpiloter. Vi har ju turen att vara i grupp nummer två, dom i grupp nummer ett hade ju ingen att fråga. Vi kan ju alltid luta oss mot dom "gamla" aspiranterna och det ska dom ha ett stort tack för!!!! TACK!! :)

/fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar