tisdag 9 september 2014

Rensning..

I helgen var det dax.. Ut med det gammla och INTE in med det nya. Nä, inte än, har ju lika mycket till att gå ner. Så lika bra att hushålla med det lilla som finns kvar :) men vilken känsla!!! Till och med kläder som varit försmå när jag var som minst fick jag rensa ut för att dom var förstora! Det trodde jag aldrig skulle hända! 

Har lite krabb med min peg sen jag kapade slangen. Den är väldigt trög att knäppa på men det går. Bytte till en ny connector i fredags då den andra funkade varannan gång och läckte vatten, den förra började också med att bli trög innan den gav upp. Funderar på om det är själva skinnporten (peg:en) som krånglar lite. Ska ge det ett par spolningar till. Mina syskon har också liknande bekymmer så det är väl nåt som smittar! 😃 
Annars funkar det kanon :) nu har jag kommit in i alla rutiner och spolningar. Har haft från början mottot att spola överallt. Restauranger, jobbet, på campingar, hos kompisar, Vill inte göra det halvdant liksom. Går jag in för något så gör jag det till 110%. Men finns det bara en toa och ett handfat är det inga problem! 😀

//fia


Det som blev kvar och det som fick gå :)

2 kommentarer:

  1. Spara en uppsättning av det gamla så fixar vi en modevisning till våren!!

    SvaraRadera