söndag 21 september 2014

Var är min energi?

Idag är det ingen bra dag. Är fortfarande förkyld med hosta, trötthet och jag har lite svårt att få luft. Jag orkar inte hosta mer nu! Skulle kanske behöva gå till doktorn snart om det inte ger med sig. 
Har ingen aptit idag, är inte hungrig alls och är genomtrött. Lagade middag ikväll men tyckte inte den smakade fast dem övriga i familjen åt med god aptit men jag måste erkänna att jag orkade heller inte sitta och tugga. Har bara spolat en gång för jag har inte ätit något som kan spolas ut. Men det jämnar nog ut sig i slutändan ;) 
Vet inte om det är medicinen som gör mig så trött men jag skulle tro att det är det. Har kanske planerat in lite för mycket grejer i kalendern också nu... Den är tajt! :) 
Jag som lyckats stressa ner ordentligt efter ingreppet (Något som också ska läggas till på positiv-listan). Får försöka hitta tillbaka till det nu men jag älskar ju när det händer saker hela tiden.. Tror aldrig att jag suttit hemma en hel dag (om jag inte varit riktigt sjuk vill säga) ;)
Men.. Imorgon är det tillbaka till jobbet efter en långhelg med kräftskiva med tillbehör som gick alldeles utmärkt att både äta och spola. Och jag upptäckte även denna helgen att min tolerans för alkohol INTE är som förut hahaha. Förr tålde jag lite grann... Nu tål jag inte ens tre snapsar (små) till kräftorna!! Haha billigt och bra!

//fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar