torsdag 18 september 2014

Torsdag=vägning

Så.. Nu är det gjort. Invägningen denna veckan är klar. Jag smygväger mig nån gång i veckan trots att jag inte vill (är så jäkla skönt och se siffrorna) och det såg ut som några hg ner. MEN.. -1,3kg!! Inte klokt! Köpte faktiskt ett par byxor igår fast jag egentligen skulle vänta men jag måste ju ha något på kroppen som sitter kvar. 
Måste sluta leta stora storlekar nu! Kom på mig själv med att leta efter minst 46/48, provade till och med ett par 46:or som var förstora!!! Kom slutligen ner i ett par 44 slim fit! Oj oj oj.. Vilken känsla! Like a glove!

Allt funkar med aspireringen och tuggandet. I början var det ganska jobbigt att tugga så mycket och man glömde lätt bort. Fick tänka på det hela tiden liksom. Nu går det på rutin. Man tuggar och tuggar utan att tänka på det. Skönt.  
Har däremot fått ett litet sår i underkanten på peg-hålet. Tror det frestar lite med all hosta. Slarvade lite med min aloe vera dessutom och det var nog inte så bra. Har smörjt med min propolis aloe vera från dag ett och har aldrig haft några bekymmer alls med hålet. Som Birgitta sa: du har det finaste hålet jag sett... Haha 
Men nu smörjs det rikligt och tycker nästan det blivit lite bättre. Så denna veckan fortsätter med tugga, spola och smörja! 

//fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar