tisdag 2 juni 2015

Zzzz.. Så trött

Varför är jag så trött? Känner mig aldrig utvilad nu för tiden. Skulle nog behöva ta min lilla familj och åka bort ett tag, bara vi och inga måsten. 

Jag spolar bara 1-2 gånger om dagen så jag tänker att näring får jag i mig. Jag är liksom tom på energi. Vill sova länge och mycket.
 Det har och är ju mycket att stå i inför semestern. Dessa två veckorna har varit grymma! Många möten, tider att passa, kalas och samtal.. Pju 
Jag tänker att det blir nog bättre nästa vecka när det lugnar sig lite men jag känner inte igen mig själv riktigt i denna trötthet! 
 
Ska ta igen mig lite på torsdag och fredag när jag är ledig. Men det får nog bli inomhus för ute fryser man halvt ihjäl ju!!! Brrrr... Ny istid på väg?

//fiia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar