tisdag 16 juni 2015

Lagom kul...

Jag känner mig en aningen kränkt här hemma..eller kränkt är nog inte ordet utan överkörd kanske passar bättre?

Min kära make har äntligen skaffat sig en hobby. Skitkul tycker jag! Han behöver nåt intresse han kan lägga sin energi på.

Om det nu inte bara var för den ynka lilla detaljen att hans nya hobby går ut på att välta mig. Jo.. Han välter sin fru. Sitter vi lungt och stilla i soffan och tittar på tv så kan det hända när som helst, han sträcker ut sin arm och puttar till min axel och jag far som en fura sidleds rakt ner i soffan. Detsamma gäller om jag sitter i sängen eller på altankanten. Kul.... För honom :|

Han roar sig kungligt med denna hobbyn och har hur kul som helst... Men jag är storsint. Låt han roa sig hahahaha. 

Ska klura ut en fin liten hämd ;) 

Revenge!!! 

//fiia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar