fredag 5 juni 2015

Härligt!

Vad var detta för gult klot som kom fram? Tror minsann vi har haft ett celebert besök av solen. Fy bubblan vad skönt det har varit! Har njutit som bara den av dom varma strålarna.

Idag känner jag mig lite bättre. Har varit så fruktansvärt trött. Ovanligt trött. Och sjuk fast ändå inte. Försökt få tag i vårdcentralen idag men det fanns inga tider givetvis. Ring i nästa vecka säger dom.... Ja... Känner jag mig själv skiter jag i det. Det ska mycket till innan jag ringer vårdcentralen och får jag inte hjälp när jag ber om den så har jag en tendens att skita i det... Tyvärr. 

Men jag är glad att det känns bättre idag. Tog en tripp tillsammans med min dotter till ikea och köpte skrivbord och stol till henne. Till hösten väntar skolan... Eller ja.. Förskoleklass..men ändå. Det är stort och hon behövde ett skrivbord att göra läxan vid som hon sa :) 

Trodde jag skulle vara helt slut när vi kom hem men jag har varit på benen hela eftermiddagen också... Härligt! 

Imorgon ska jag fira nationaldagen på jobbet, har ett dygnspass framför mig. Hoppas på sol och lungt väder! Ha en härlig nationaldag! Det ska jag ha :)

Kram på er

//fiia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar