onsdag 17 juni 2015

Artikel :)

Hej på er :)

I lördags var lokaltidningen Blt här och gjorde en uppföljning av reportaget som gjordes om mig i oktober. Jättekul och väldigt otippat. Var på väg till en skolavslutning i torsdagsmorse när reportern Mia  ringde och frågade om dom fick skriva ett nytt reportage. 

Det handlade om hur jag har haft det innan och hur jag har det nu och givetvis handlade det om aspire också. Ska försöka lägga upp artiklen här så ni som vill kan läsa. Får nog be om lite hjälp där tror jag. En liten bild från tidningen kan jag dock bjuda på :) 


Jag tyckte det var en väldig fin och välskriven artikel... I allafall om mig haha. Lite faktafel om aspire hade smygit sig in men det får man leva med. 

Fick mycket fin respons från både väntade och oväntat håll :) 

Imorgon blir det en tur till vårdcentralen för en kontroll. Har ju mått mindre bra en lång tid nu och jag hoppas faktiskt att dom ska hitta nåt nu. Annars har jag bara inbillat mig att jag känner mig dålig :/

Jag återkommer med mer imorgon. Blir troligtvis inte mer klokare efter besöket utan får nog tålmodigt vänta på blodproverna. 

Så nu blir det att jäkta bort till affären, det gäller att få med allt när man storhandlar... Och det fick jag ju tydligen inte haha 

Kram

//fiia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar