tisdag 2 juni 2015

Radio P1

I fredags var det då dags för radiodebuten. 
Svettigt värre men det var faktiskt som att prata med vem som helst och efter ett tag glömde man helt bort micken under hakan. 
Det hela tog några timmar sen var det klart. 




Reportern, Marcus, frågade allt mellan himmel och jord och vi svarade så gott vi kunde ;) 

Först satt vi samlade vid köksbordet och pratde om det förflutna, nuet och framtiden. Hade givetvis slagit ihop en morotskaka dagen till ära men vi glömde nästan bort den! Man drogs helt med i samtalet, väldigt trevlig och duktig kille. 


Sen blev det en enskild intervju med lite mer personliga frågor. Han var väl påläst och jag fick läsa upp nåt av mina inlägg och även förklara lite närmre hur det kändes när jag skrev vissa inlägg. 



Han tyckte det var väldigt intressant med mitt lilla partytrick hahaha. Så pass intressant att jag fick frågan om vi kunde spela in tricket samtidigt som jag förklarar... Som sagt: radio när den är som bäst!!! 

Det blev lite fotografering också på vår lilla altan :)

Spännande nu att se hur det blir när det är färdigt!! 

Deeeeet kommer mera! Snart så.. Ska bara vara helt säker först ;) 

//fiia




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar