fredag 26 juni 2015

Äntligen svar...

Igår fick jag äntligen ett samtal från min läkare. Alla prover var bra förutom ett prov. 
Järnet. Jag hade för lite järn i kroppen, min järndepå är nästan tom. Inte konstigt att jag känner mig dålig. 

Det förklarar tröttheten, yrslen, huvudvärken, okoncentrationen och min orkeslöshet. Så skönt att det inte var nåt värre. Lätt att åtgärda. 
Fick en kur med järntabletter samt nåt pulver för magen. Den har ju en tendens att krångla vid intag av järn. 

Fick även rekomendationen att äta panto 3 ett par månader för att fylla på depåer som kan vara tomma men som inte syns vid blodprov. 

Så nu blir det piller till frukost men bara dom gör susen! 

Hoppet finns att dom ska hjälpa innan semestern v 30. Vill kunna hitta på nåt utan att få uppbringa all styrka. 

Är så trött på att vara trött!! 

Ta hand om er

//fiia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar