torsdag 5 februari 2015

Återigen vägdag.. Känns lite upp och ner. Förra veckan gick det bra -1,3 kg och denna veckan +2hg.

Störigt att det ska vara så svårt att bli av med det sista 1,5kilot.. Det borde jag tagit för längesen!! Det stör mig skit mycket!!! 

Min självbild är fruktansvärt skev.. Jag känner mig pluffsig och fet.. Det hänger och slänger. En liten kämpig period med andra ord. Därav mina glesa inlägg. 
Behöver något roligt att se fram emot! Fast det har jag iofs men det ligger så långt fram i tiden.. Får komma på något som ligger närmre i tiden.. 

Men ikväll blir det middag ute på stan med kollegerna. Det ska bli så roligt! Ska bli spännande att se hur min kollega och pluppkompis ser ut i sin fina klänning. Så roligt att följa hennes resa :)

Ha det fint
//fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar