torsdag 19 februari 2015

Jag skiter i att nu...

Trött..uppblåst ont i magen och mår illa. Är less på att nu och allt känns lite hopplöst. Vill inte få panik nu men det går för bövelen inte neråt! Känner att paniken ligger och gror. Varför kan jag inte lyckas? Vägde mig igår morse bara för att kolla och då hade jag 3hg kvar!! 3 hg!!!! 

Så ställde jag mig på vågen imorse... Vår vägdag. Och vad ser jag?!?!? Har gått upp 6 hg från igår till idag!! Det köper inte jag!! Jag är less! Det är nog inte meningen att jag ska nå mitt mål. Ska jag nöja mig nu? Är detta tillfälligt? Varför mår jag illa och är uppblåst? 

Det är tungt. Känns som om jag misslyckas nu! Det går inte!!!! Jag ska inte in i mål. Skiter i allt nu tror jag. 

Jag går och lägger mig o hoppas på bättre dag imorgon.
Köss på er.

//fia

2 kommentarer:

  1. Du har ju blivit smal och det kommer! Du har inte misslyckats! Tänk på hur snabbt du gått ner i vikt, vad betyder 3 hg, det är typ ett litet paket smör, tänk hur lite det är i förhållande till din hela kropp? Fast jag förstå dig =) Man vill se på vågen ett bekräftelse, det lilla kan betyda en del för självkänsla. Slappna bara av så får du se att det försvinner snabbt. Du är så fin Ann-Sofie! Du har varit den första som inspirerat mig och det gör du fortfarande. Heja dig! Kramisar

    SvaraRadera
  2. Tack zanetta <3
    Jag vet ju att jag inte alls misslyckats. Det är bara känslan och hjärnan som spelar mig ett sprat. Detta var nog den djupaste svackan jag gått ner i under denna tiden. Men tack så mycket för ditt stöd, det betyder så otroligt mycket! Du är ju också så fantastiskt duktig och snygg!! Kram på dig!

    SvaraRadera