onsdag 18 februari 2015

Halååå!!,.... Var är mitt lårskav!?!

Ja.. Jag tänker blogga om lårskav. Kom liksom på nu att, var är mitt lårskav?! 
Alla vi som är... Hm..eller har varit tjocka vet ju hur fruktansvärt fort man skaver upp ett par byxor! Ni vet det där gnidandet mellan låren som är olidligt men ändå finns där, omöjligt att bli av med. Det som orsakar femtioelva hål på byxorna mellan låren. 
Det har liksom försvunnit!!! Tänkte i mitt stilla sinne idag när jag var på jobbet: 

"att nu måste jag snart köpa nya byxor för det var ett tag sen, dom måste vara uppslitna nu i grenen. Skit också! Dom som har varit mina fovoritbyxor"! 

Men vafalls! se där hade jag fel!! Dom är ju inte alls uppslitna! Dom ser ju för bövelen nya ut!!!!! 
Adjöss du totyraktiga lårskav! Vi ses aldrig mer igen! Vi har haft vår sista dejt du och jag. 

Over and out!

//fiia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar