fredag 27 februari 2015

This is my time to shine <3

Jag lever min dröm...
Igår gick dagen i festens tecken! Igår var en stor dag. Som jag har längtat och trånat efter den dagen.. 
Igår var dagen då jag gick i mål!! Mitt  race mot vikten är över.. (För nu ialla fall, måste få njuta lite innan nästa kamp kommer)



Kunde knappt tro att siffrorna stämde! Fick ställa mig fyra gånger på vågen och ändå vågade jag inte tro! 

Efter vågen skålade min dotter och jag i äppeljuice i sängen :) och detta lilla barn alltså! Hon säger till mig: mamma, jag är sååå imponerad av dig! 
Det var så att jag blev helt tårögd <3
Så liten men redan ett hjärta av guld..


När maken kom hem från jobbet blev det skumpa och blommor <3 
Och en liten fotografering ;) detta var en dag att minnas! 


Därefter blev det tvårätters middag på montmartre. Kunde inte haft en bättre dag! Känner mig fortfarande överväldigad av alla känslor. 



Nästan -34 kg! 
No more words needed....





This is my time to shine <3

1 kommentar: