tisdag 17 februari 2015

Ny skinnport

Hej på er :)
Nu har alla hjärtansdag passerat och jag hoppas att ni firat med era nära och kära <3
(Om det nu är något att fira) 
Ta hand om sina kära ska man ju alltid göra!

I fredags blev det en tur till birgitta för att få en ny vattenpåse. Den gamla var fruktansvärt sliten och läckte, så det var dags. Fick en liten idee också angående mina konektorer som har en benägenhet att gå sönder. 

Jag tänkte att det kanske har med min skinnport att göra så jag fick den utbytt också. Och det gjorde susen!! Det har varit så trögt att klicka i konektorn så jag misstänkte att det var orsaken till att plastpackningen släpper. Nu klickar den i hur lätt som helst! 
Gott att det inte är så trögt längre, har gjort ganska ont i fingrarna ;)
Nu återstår det att se om conektorn håller!

På lördag tänkte jag ge min in på friskis igen :D 
Det ska bli så roligt! Jag gymmade rätt flitigt innan men fick ge upp det då min handled och mitt bäcken är kaputt. Tyckte det var så roligt att lyfta skrot men smärtan fick mig att ge upp det men gympa är minst lika roligt så när tösen kör sitt pass på lördag ska denna mamman göra detsamma ;)

Ska bli intressant att se hur denna nya kroppen hanterar detta. Har ju ganska ont i kroppen men jag hoppas det ska gå fint. 
Imorgon är det vägdag... Spänningen stiger... Målgång? Segt nu i slutet. 

Det återstår att se imorgon :) 

Ha det gott!!
//fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar