måndag 9 februari 2015

Kämpar vidare

Det har varit lite kämpigt nu i ett par dagar. Det verkar som om många aspiranter lider av trög mage. Vet inte vad det beror på men kan tänka mig att det har mycket med vätska att göra. Själv glömmer jag ju o dricka vilket är urbotat dumt! 
Blev dålig på jobbet i helgen då min kropp blev svag och bärjade skaka. Fick stoppa i mig mat och massor av vatten.. Då lättade det efter en stund. Väldigt otäckt. 

Och på det så har det varit stopp i tarmsystemet vilket har lett till uppblåsthet och smärta.. Och det gör ont! 

Nu har det tack och lov rättat till sig och allt är som normalt igen. 
Nu återstår det att se hur det går på torsdag. Har inga stora förhoppningar och jag har snart förlikat mig med att stanna på denna vikten. Det verkar ju omöjligt att tappa mer. 

Ska ta en lite promenad i solskenet.. Härligt :) 

//fia

1 kommentar:

  1. Men Ann-Sofie! Du vet själv att du borde dricka mer och att du alltid var dålig på det, men ställ en 1,5 l flaska som du bara måste ta som "medicin" så att du har lite koll hur mycket du drack under dagen. Räkna inte då kaffe =)
    Kramar

    SvaraRadera