fredag 30 januari 2015

On the road again

Torsdag= vägning

Och nu verkar det lossna igen!! -1,3 kg ner :D kan knappt fatta det med jag har bara 1,6 kg kvar.. Sen är jag klar.. Min resa är slut. Jag ska lära mig leva på ett nytt sätt. 
Vägde in på 77,6 kg.. Fatta! När vägde jag det sist?! Kanske på högstadiet? 

Otroligt i allafall :) 
Tittar på min present från brosan och svägerskan varje dag.. Den hänger i köket så fint :) 




En ren inspiration :)

Har knåpat ihop en liten överraskning till mitt pluppgäng som ska knäckas när vi alla gått i mål! Den gigantiska siffran var det vi vägde in oss på i juni.. Den har nu blivit ca 170 kg mindre :D
Fantastiskt!! 




//fia

2 kommentarer:

  1. Najs bottle!!! Men är väl ingen överaskning om vi vetat om det hela vägen? 😉 plus att du basunerar ut det här!
    Men lovar att blir sååå överaskad!! 😉😁👍❤️

    SvaraRadera
  2. Wow!!!!! Grattis och du är värd all kärlek och heder som gjort det du önskat!!!

    SvaraRadera