torsdag 8 januari 2015

Ojojoj :D

Det är lika spännande varje torsdag :) och vilken överraskning jag fick idag! 
-1 kg på en vecka.. Gottigott :D 

Känns skitbra! Vägde in på 79,1 kg. Är det en dröm? Kanske såg fel efter nattens ynka fem timmar :/ 
(Fruktansvärt när man grubblar om nätterna!)
Får testa imorgon igen och se om det blir samma ;) 

Har enligt min viktapp gått ner 30,1kg nu! Vilken lycka!!! 30kg!!!! Sen den 12juni :D det är en sista milstolpe i min resa.. Det var det sista 10-talet jag ska passera. Nu är det bara en liiiten bit kvar. 

Har 3,1 kg kvar till mitt uppsatta mål fast jag vet inte om jag är klar sen.. Får se hur det känns i kroppen.. 

Ta hand om varandra <3

//fia


2 kommentarer:

  1. Grattis! 3 kg är ju ingenting =) Det kommer nog inte att synas på dig, så smal som du är nu, haha.

    SvaraRadera
  2. Haha tack! Det tar jag som en komplimang ;)
    Du är snart här du också! Spola på! Haha kram

    SvaraRadera