onsdag 7 januari 2015

Aj!!

Hej hopp :)

Hade nästan helt glömt bort! Tur jag blev påmind häromdagen när vi chattade i vår lilla pluppgrupp ;)
På måndag är det en besiktning hos birgitta som gäller och innan dess ett antal prover som skulle tas. Haft så otroligt mycket just nu med jobb och renovering, jul och nyårsfirande.. Så det hade precis fallit bort :/ 

Skulle på möte idag kl 9:00 så innan dess klämmde jag in ett besök på labbet på sjukhuset. Tur att det gick snabbt ;) därefter in på blodcentralen. Har varit donator i många år och det känns väldigt ledsamt att inte få ge blod nu. Fick beskedet att jag måste plocka ut pegen innan jag får ge igen :( 
sen iväg och fixa fikat till alla på jobbet (min tur att stå för det). Sen pussla ihop makens och min dag någorlunda då förskolan var stängd.. Tösabiten vart ju jätteglad att få va med mamma på jobbet en stund ;) tur det :)

Vet inte var dagarna tar vägen? Det går så enormt fort! Skulle behöva komma iordning nu med renoveringen av snickeboa på gården. Vill inte ha alla förrådskartonger i huset men tiden räcker inte till. 
Till helgen får vi försöka beta av lite mellan lekarna här hemma, ska försöka att inte stressa upp mig över röran ;) 

Imorgon är det vägning!!!, :D det har nog inte gått så bra :/ men det får vi se imorgon :) 

Kram på er

//fiia

2 kommentarer:

  1. Tack för fikat vännen =) Du är himla fin, inte för du inte varit det innan, haha. Och din dotter var så duktig då hon väntade på dig =) Och stressa inte! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod! :) hoppas ni tyckte den var god ;)
      Ska försöka stressa ner lite, det går upp och ner ;)
      Kram

      Radera