torsdag 28 maj 2015

Slow down...

Trött och sliten.
Jag har alldeles för många möten och tider bokade. Förmycket passerar hjärnan förtillfället. Både hemma och på jobbet. Förskoleavslutning, utskolningssamtal, möten, tider, samtal att ringa, inskolning på fritis... Få vardagen att gå ihop helt enkelt. 

Detta eviga stressande har fått mig att gå ner två kg på en vecka. Och då har jag inte spolat frukost och lunch.. Det gjorde iofs ingenting då jag hade gått upp två kilo för två veckor sen. Men jag antar att kroppen pendlar lite i vikt beroende på väder och vind, så att säga ;)

Imorgon väntar en jobbdag till 15:45 och därefter hämta mitt lilla troll från dagis, hem och packa ner allt i en hast som hon ska ha med sig. (Ska sova borta för första gången själv)
Sen dyker hela klanen plupp upp (hehehe) och klockan 17 kommer radiokillen hit för att göra sin inspelning. 
Det ska bli så spännande men känner mig en aning stressad bara och det är ju lite synd. Men det ska nog gå bra. 

Nu tycker jag att jag förtjänar att gå till sängs! Är trött som en gnu nu (haha) 

Rapportering kommer! :) 

//fiia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar