torsdag 21 maj 2015

Aoooo ajajaj...

Hej hopp i solen! 

Sjukt kallt och jag fryser som en gnu! Kan vi få lite värme snart? Solen skiner på en blå himmel men det är inte så värst varm ändå. Vindarna är kalla och jag fryser konstant :/ kan kanske bero på fettlagret som normalt isolerar min kropp är borta? Hoppas man vänjer sig snart, konstig känsla att behöva frysa hahaha

Idag är jag lite mörbultad. Min kropp är öm. Gjorde världens vurpa in genom ytterdörren och vidare in i hallen igår. Då snackar vi inte bara lite snubbel och platt fall utan verkligen en volt i 190! 
Slutade med att jag blev liggandes i halvägs in i köket mot hallväggen med benen rakt upp mot väggen... Suck. Förvånad? Nä..inte mycket. Jag brukar lyckas med det mesta. 

Var på föräldramöte på igårkväll och där kommer vi nästan sist in i matsalen och vad gör jag då? Jodå...river halva stället.. Ska man göra entre så ska man göra det ordentligt.. Det var en sån dag igår. 
Dom kommer med jämna mellanrum..bara och gilla läget hehe.

Jag har lite magkill nu.. Känner mig lite upprymd och glad. Spännande äventyr väntar runt hörnet. Alla bitar har inte fallit på plats än så vill inte avslöja förmycket än ifall något skulle ändras. Två spännande saker väntar runt hörnet! Jättekul verkligen 😃

Idag blir det en lugn dag tillsammans med dottra min. Får se vad dagen bjuder på.. Lite värme hoppas jag ;) 

Ut och njut av solen men var noga att smörja ;)

Kram 
//fiia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar