tisdag 14 april 2015

Kontroll..

Igår var jag på 9 månaderskontroll hos birgitta. Där mättes jag och vägdes och fick fylla i ett litet måbra formulär. Blodtrycket låg på 118/78 vilket är en kraftig reducering..måttet över magen låg på 19 cm vilket är helt klart godkännt :)

Vi gick igenom proverna också som togs förra kontrollen och dom låg alla fint utom billirubinet. Det ska vara under 25 men låg på 36. Vet inte vad det gör för skillnad men har lite känningar ibland av gallan. 

Gjorde nåt idag jag aldrig gjort innan! Steg upp en timme tidigare och tog mig en powewalk/joggin tur.. Och visst gick det bra! Har varit pigg hela dagen så jag tror banne mig jag tar en repris på det imorgon... Om det inte regnar då ;)

//fia

En fin soluppgång fick jag uppleva i alla fall <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar