måndag 20 juli 2015

Semester och knutor

Hejsan :) 
Tänkte fortsätta lite där jag slutade sist. 
Idag har jag börjat med en ny medicin. Fick som bekant åka lite hastigt till sjukhuset häromdagen då jag hade lite problem på källarplanet, så att säga ;) har haft ont i magen några veckor och problem med blödningar som inte ska vara där. Inte så värst kul men skönt ändå att få det kollat. 

Där hittades ett myom, en slags muskelknuta eller godartad tumör. Den stör mig mycket med värk och så kan jag inte ha det! Så nu fick jag en superny medicin (och fruktansvärt dyr) som jag ska äta i 3 månader i ett försök att krympa det. Den var inte gigantisk men mätte ändå in på ca 3-4 cm stor. Vilket jag tyckte var 3cm för stort ;) och för tidigt dessutom.. Är ju inte lastgammal än  ;)

Lyckas inte detta nu så kommer det troligtvis bli operation.. Men nu håller vi tummarna hårt!! 

Måste säga att jag är lite orolig över om det ska vara nåt allvarligt. Tog tester och väntar nu på svar. Det är ju inte riktigt som det ska vara i kroppen. 

Men nu vet jag varför jag haft dåligt järnvärde och bara det är ju halva vinsten. 
Trodde först det hade med spolningarna att göra men det var det ju inte :)

Nu ska jag ta det lungt och bara njuta! Idag är det min första semesterdag och det ligger 4 orörda veckor framför mig <3

Kommer kanske ligga lite lågt med bloggen men ska försöka göra nåt inlägg då och då :) 

Ha det superhärligt 

//fiia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar